(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

YAY ! MARI JADI RAKYAT YANG SIHAT !



By  Sic Fallacy     7/16/2010 02:51:00 PM     
Kini tiba untuk menaikkan harga sudah. Gara-gara musim perayaan yang akan tiba kelak serta kerana wang untuk menampung pelacur eh,pelajar di luar negara maw hampir kehabisan jua. Baik. Perlu kumpul sekarang.

Jadi,kita lah yang kedapatan.

Tapi ini biasa sudah. Saia faham jua dengan keadaan sekarang.

Seperti kata-kata mutiara hitam kawan saia..
" Dah korang undi BN.. Nasib lah. Aku tak bley cakap banyak,pasal aku pun masih berhutang dengan MARA "

Ok, Fine!

Saia sungguh benci pabila dikaitkan dengan hal-hal politik..

Tapi..

Haih~

Mungkin saia terpaksa minum air milo tanpa gula

dan

hanya ber'basikal untuk ke tempat kerja

...

Nota: Okey..

E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

2 comments:

dya malas nak sign in~ said...

awak.. saya nak komen gak kat sini boleh tak? awak minum milo pakai gula ke? haha!

GematriA™ said...

huh.. pemalas betul: siap makan milo seja lagi jua..


Translate