(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

PEREMPUAN ITU WANITAKU



By  Sic Fallacy     8/11/2010 12:32:00 AM    Categories,, 
kau membuatku bahagia
membuatku tertawa
dirimu hiasi hidup
buat aku mengerti
erti cinta sejati

dan kau telah merubah hidup ini
menjadi penuh cerita
buat aku melupakan
terakhir aku terluka
hanya karena dirimu

hasrat hati seakan tertuang
ke dalam cinta untukmu
keraguan seakan menghilang
terganti cinta darimu
cinta untukku

dan kau telah merubah hidup ini
menjadi penuh cerita
buat aku melupakan
terakhir aku terluka
hanya kerana dirimu

keraguan seakan menghilang
terganti cinta darimu
cinta untukku

kau


Wanitaku dalam format mp3 >> SINI.


Nota kaki: saia akan begini jika terasa jiwang.
Maafkan saia..
Haih~



E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

3 comments:

neyra shazeyra said...

jiwang ngan sape ntah kan?

GematriA™ said...

mummy saia.. lalalalala..

neyra shazeyra said...

hahahahha duuuusssshhhhH!


Translate