(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

PONTIANAK ITU GAY?



By  Sic Fallacy     8/07/2010 07:35:00 PM    Categories 

Sepa yang nda kenal dengan pelakon yang membawa watak Edward Cullen dalam filem Twilight, Robert Pattinson,23. Terkini,beliau digosipkan sebagai gay, semua gara-gara lakonannya sebagai seorang gay dalam filem terbarunya.

Menurut info, gosip itu bermula dari salah seorang pengkritik filem yang menilai lakonan Pattinson yang begitu menjiwai adegan dia melakukan adegan intim bersama seorang lelaki dalam filem Little Ashes. Dari situlah, tersebarnya gosip yang mengatakan bahwa Pattinson adalah seorang gay.

Walau bagaimana pun, Pattinson kelihatan tenang dalam menangani tohmahan sebegini.

“Melakonkan karakter Salvador Dalf dalam filem Little Ashes bukan bererti saya adalah seorang gay,”
jelas Pattinson kepada media.


“Walaupun saya dan Javier Beltran ada melakonkan adegan intim, namun kami benar-benar lelaki normal dan tidak homo,”
tambahnya.


Kesimpulannya, Pattinson bukan lah seorang gay seperti yang dihebahkan di media. Dan bagi pattinson, ia hanyalah gosip murahan yang teda ada kebenarannya.

Sumber: CBN


Nota kaki: aduh la hai..



E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

6 comments:

jue said...

hensemnye....dia ni bole membuatkn jue x tido mlm..hehehehe....

GematriA™ said...

huh.. ngada jue..
bukan kasi sama zuera sudah si pontianak ini?

jue said...

bkn la..zura minat kim kyun joong tu..so dia bg robert pattison kt jue ok..mcm tu la citenye..kalo x 2-2 minat pattison tp skrg zura da minat org lain..hehe..

GematriA™ said...

huh..boleh pl semacam itu jue?

jue said...

bole je..hehe....

neyra shazeyra said...

tak suke edward. muka gay.

suka jacob. errr...gambar jacob tak pakai baju ade? heee


Translate