(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

QUOTE OF THE DAY



By  Sic Fallacy     8/04/2010 02:13:00 AM    Categories,, 


" Semua ini ‘ori’ atau asli "

Berita lain nya..

Dulu badan saya tidak seperti ini, tetapi selepas beranak saya mengalami sedikit penambahan berat badan selain naik pada bahagian tertentu seperti pinggul dan dada.

“Hal ini perkara biasa dalam keluarga saya. Terus terang saya suka dengan potongan badan sekarang ini kerana penampilan saya dulu terlalu kurus.

“Cuma yang membuatkan saya kurang selesa apabila nampak lebih kembang di TV. Untuk kelihatan sedang-sedang dalam kaca TV, saya perlu menurunkan sedikit berat badan antara tiga hingga empat kilogram sampailah berat
ideal saya, 45 kilogram,” katanya.
Akui Nora, dia sememangnya obses dengan kecantikan. Sebahagian besar golongan hawa sanggup melaburkan ribuan ringgit andai itu mampu menyerlahkan kecantikan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.

Penggunaan silikon, implan, botox termasuk beberapa lagi pembedahan kosmetik yang dicetuskan artis Hollywood menjadi ‘trend’ yang sangat popular ketika ini dalam kalangan wanita seluruh dunia lebih-lebih lagi selebriti.



aRGHHHH....

Berdarah hidung..
Tisu..
Tisu...


Nota kaki: huhuhuhuhuhu.


E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

No comments:


Translate