(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

QUOTE OF THE DAY ( edisi bulan puasa )



By  Sic Fallacy     9/06/2010 06:29:00 AM    Categories,,, 
Selepas Nora Danish membuat " quote of the day " yang sungguh rare! Kini ada lagi 1 orang artis.. eh, dia ini artis eh? pelakon atau penyanyi? apa lagu top dia? apa cerita yang dia berlakon? Huhuhuhu.. Maaf.. saia kurang menonton cerita dan mendengar lagu Melayu..

"Ketika bersekolah dulu, saya berlagak seperti tomboy tapi bertudung. Selepas meninggalkan alam persekolahan, saya ada ramai kenalan di kalangan ‘lelaki lembut’. Mereka memberi gelaran ‘Lin Tetek’ kepada saya kerana memiliki saiz buah dada 34B! Buah dada saya asli! Justeru, memang daripada dulu lagi orang asyik bercakap mengenai saiz buah dada saya sehinggalah hari ini,”


- Lana Nordin a.k.a Pamela Anderson Malaysia.




Berita penuh boleh kamu baca di Ruangan b*Pop Berita Harian.
Secara online, boleh kelik>> SINI.
Hey! di kedai runcit juga kamu boleh dapatkan akhbar tersebut.
Huhuhu..



LOL!





E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.


Translate