(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

QUOTE OF THE DAY ( edisi Mizz Nina )



By  Sic Fallacy     10/20/2010 03:22:00 PM    Categories,,, 

.. “ Saya terima semua undangan menyanyi di club sebagai seorang penyanyi yang professional. Tak semestinya saya perform di club saya ambil minuman alcohol. Saya nak berterus-terang disini, saya tidak pernah ambil alcohol walaupun saya selalu ke club " ..


Kata Mizz Nina ketika disoal tentang peng'ambilbahagian'nya dalam Konsert Arthur's Day Worldwide Celebration anjuran syarikat minuman keras ternama pada bulan september yang lalu.


Sumber: Murai.



Nota: Semoga, apa yang dikatakan Mizz Nina itu adalah benar.

Respect!


Bonus track:

Mizz Nina Versi Sopan Santun.


Cute, heh?










E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

4 comments:

~SukEMakAn~ said...

muke die nampak laen
xsame mcm dalam vc~

GematriA™ said...

SukEMakan: ehehehe.. itu lh pasal nya.

neyra shazeyra said...

awek noh :)

isephia said...

muka mizs nina cam pelakon pilipin d tb3 tu ahahahaha


Translate