(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

CINTA? SYHHITTTTTTTTTT..



By  Sic Fallacy     11/15/2010 07:02:00 PM    Categories,, 

.....Percutian aisyah di saufiville beberapa kali kerana aisyah nak berehat bersama saya itu pun saya hanya sempat luangkan masa tak sampai 1 atau 2 jam. Kebanyakannya aisyah akan melawat tempat-tempat lain dijanda baik.

Saya tahu dato seri mula 'terasa hina' apabila aisyah mencium tangan dan pipi saya setiap kali kami berjumpa dan aisyah tidak menghormati dato seri sendiri sebagai ayah. Perkara ini sangat ketara apabila aisyah, mama dan dato seri datang kejanda baik pada malam yang saya bantu aisyah. Aisyah membentak dan berlari anak kehujung taman kerana saya suruh aisyah meminta maaf pada dato seri?

Dato seri...bantuan yang saya beri pada aisyah pada malam tersebut yang disaksikan sendiri oleh dato seri, mama dan aisyah membuatkan dato seri terkejut bukan?

Seeing is believing!

Saya suruh mama dan aisyah simpan dirumah benda dalam botol tersebut tapi mama dan aisyah takut! Kalau disimpan kan bagus... boleh buat kajian selanjutnya tentang....



ini dan banyak lagi di SINI




Nota: Aisyah adalah mantan Permaisuri Agong..

Yang kini teda bertudung lagi! Yay!





MOTIF?!















E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

14 comments:

neyra shazeyra said...

hahahah baca da dr part 1 - part 5. dr pg semalam. hoh hari ni ada part 6!

GematriA™ said...

Neyra: macam2 lh urang tua ni.
eh, dgr2nya..nama al-attas dalam nama dia ni,teda wujud kn? betulkah?

neyra shazeyra said...

wujud ja. nama siblings and ayah dia semua. mmg nama family. aigoo~ dia ni macam sakit jiwa sudah

GematriA™ said...

Neyra: really meh?

neyra shazeyra said...

ye loh. but something wrong with this guy. baca sudah semua part? aiyooo how come dia kata ada hantu dalam bdn aisyah? then kata dia mmg diamanahkan utk jaga aisyah? konon cinta hantu la ni? ah kurafat :p

ntah2 dia yg guna2kan aisyah hahahahaha wallahualam

GematriA™ said...

izit that permaisuri still got harta2 from almarhum rite? so, no wonder lh kn..diamanahkan utk habiskan harta aishah..

ieyza said...

geli geleman laaa baca entry orang tua tu...tak suka betul...agaknyerr dia tu syok sendiri kot....

GematriA™ said...

ieyza: gilak bah dia kali..

neyra shazeyra said...

yups still dapat harta. that y la.. :)

Mama JnJ said...

aku nda faham tu apa dia tulis diblog dia tu..hehe..

neyra shazeyra said...

http://uncle-seekers.blogspot.com/

GematriA™ said...

MamaJnJ: ahahaha..urang siok sendiri bah tu.. biar lh mw menep apa jak..dia jak yg faham tu.


Neyra: i know that blog.. blog yang hantam2 urang tua ni jua kn

siti fatimah said...

uncle seeker uh dia kna saman kan dengan siti aisyah !

GematriA™ said...

siti: yup.. boleh bc d entry ini;
http://insecretlovewedrown.blogspot.com/2010/12/hantu-disaman-kekasih.html


Translate