(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

PECAH PANGGUNG ANGANKU MUSNAH ( versi Rozmey Jusmate )



By  Sic Fallacy     11/25/2010 04:17:00 PM    Categories, 
Hahahahaha..

Berita hangat ini membuat saia kekenyangan walaupun belum menyentuh waima sebutir nasi pun.

Menurut Finas, filem 2 Alam terbitan produksi lelaki berambut fesyen "takbolehblah" serta ber'bowtie~ Rozmey Jusmate, walaupun filem beliau ditayangan di 83 buah pawagam sejak November 18th 2010, namun sehingga semalam ( November 24th 2010 ) filem ini hanya mencatat kutipan kasar RM 230, 000. Jauh tersasar daripada angan-angan besar rozmey, kunun filem 2 alam ini bolehmencapai RM 40 juta.

Oh, menurut daripada 1 urang rakan, semua ayat-ayat pujian terhadap 2Alam dan Rozmey yang tercatat dalam fanpage miliknya, adalah pujian daripada staf dia sendiri. Namun, mana-mana mereka ( urang luar ) yang meng'kritik akan di'deleted dengan kejam.

* kelik gambar untuk membesar bak johan! *

Hahahaha.. Kosmo! anda boleh hentikan iklan tentang ini, kayakan akhbar kamu dengan berita-berita lain untuk rakyat Malaysia nikmati.




Nota: Jom tengok beramai-ramai filem ini di Astro Tayangan Hebat!
Muahahahaha..



















E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

14 comments:

neyra shazeyra said...

Hantu Tanah Kusir lagi best dari ni

cik panadol said...

kalo wa blanja lu tgk movie ni pon lom tentu lu nak kan hahaha....

p/s:
wa ingt thn dpn wa mau pototng rambut style dr rozmey ni la....ape pendapat lu?

GematriA™ said...

Pan Gebus: bwahahaha..mentah2 wa tolak semula pd lu.


p/s: ehehehe..mst lu lg hensem..eh. lg cumil dari rozmey.. bwahahaha

neyra shazeyra said...

etro pn dah buat arikel: http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/2jutaatau2ratusribu_/Article/index_html

kosmo buta lg :P

GematriA™ said...

makcik neyra: uiks? hahaha..mari terjah metro pl.

btw, tq dear..for the link..

dya adriza said...

ehm.. ok saya kalah.. boleh maafkan saya x ats tuduhan dulu?

GematriA™ said...

Dya: muahahahahaha.. anda dimaafkan. lain kali jan pecaya sgt akhar2 ni.. biasa diaurang ayat2 bodek seja..

dya adriza said...

tapi cerita tu memang bez.. ddr je x bez.

GematriA™ said...

dya: uiks.. uikss.. mana tw filem ni bez? p tgk eh?

dya adriza said...

x la. agak je ahaha! kira ok la ada pengajaran..

GematriA™ said...

dya: uinnaaaa..mana tw ada pengajaran dlm filem tu? pengajaran apa seja lh kn..

dya adriza said...

Pengajaran dlm filem: jangan suka2 hati tukar jantina.

Pengajaran utk ddr: 1. jangan bongkak
2. jangan over confident 3. jangan perasan bagus

Pengajaran utk kosmo, metro: jgn suka menipu

Pengajaran utk kita: lain kali ddr buat filem, jgn tengok

GematriA™ said...

THUMBS UP FOR MISS DYA ADRIZA..

neyra shazeyra said...

:) my pleasure


Translate