(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

AKU MERINDUIMU..TING..TONG..



By  Sic Fallacy     12/13/2010 11:27:00 PM    Categories,,, 
Uiinnaaaaaa..
Teringat pula pada Tokan Jusmate yang ber'rambut paling hodoh di Malaysia itu.
Senyap tanpa khabar berita sudah..
Di Kosmo! teda lagi wajahnya jua.
Kamu pergi mengayat Pamela Anderson kah Rozmey?
Huhuhu..
Atau kamu sedang sibuk mengira kerugian?
Relaks lah der..
Banyak lagi ALAM yang kamu boleh bikin lepas ni..
Alam Ghaib.. Alam Bunian.. Alam dan Manusia..
Atau pun, kamu boleh join Uncleseekers, bikin filem  
" ALAMAK! TERKANTOI SUDAH! "
Gerenti ' pecah punggung ' tahu!
ehehehehehe..



Ok apa kamu boleh dapat RM430,00 ( Rujukan Finas, Dec 8th 2010 ) tu..
Duit tu boleh bikin downpayment untuk ajak Pam Anderson untuk cameo dalam filem kamu yang mendatang nanti kan.

Ataupun sambung kontrak dengan Kosmo! untuk sewa pages lagi 2,3helai kali.. 
Boleh kutuk kaw-kaw pengarah dan penerbit flem yang lain lagi.
Eh, itu hari, kawan ku di Sabah maw p nonton filem 2 Alam kamu itu.. tapi teda. 
Mengapa teda?
Adesss..
Terpaksalah kawanku melanggan Astro Tayangan Hebat! nanti. 
Itu pun kalau lah Astro maw tayangkan..

Baiklah.
Cukup mem'bahan dia itu sudah.
Pengajaran dari apa yang berlaku pada si dia itu adalah;
Jangan cakap besar..
Jangan takbur, riak dengan kekayaan.
Dan yang penting..
Kalau nak jadi pengarah atau penerbit,
sila lah belajar dari otai..
Okai!






Nota: Eh? Sangat GAY tajuk entry ini..
Sigh~










Babai..

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hehehe
rambut cendawan

neyra shazeyra said...

ngangkung pon 10 juta. aishhh tak malu betul

GematriA™ said...

Anisa: Wahahahaha..
thumbs up!


Neyra: tats y lor..
now tats mushroomhead hilang dari pandangan mata masyarakat..
malu.. malu...

neyra shazeyra said...

dia tgh pk nak jual jusmate6 plak ahahaha

n!da said...

abg lanzo ckp die salah pilih direktor. patut die amik direktor yg berpengalaman. utk slamatkan pelaburan die.

dya adriza said...

Tak baik kutuk dia..huk3.. T.T..

Hanis Azla said...

alam dan manusia.. subjek fabret dulu tu.. ha..ha.

GematriA™ said...

Neyra: erk? bwahahahaha...
utk apa lh jusmate6 tu kn?


Nida: hmm..mungkin kali tu. sepa direktor cita 2alam tu? hairie othman kn? mana lah dia ada pengalaman dlm pengarahan ni..setakat drama mungkin lh..no wonderlh byk urang bilang cita tu bertarat drama jak.

Dya: kutuk itu seni!
bwahahahahaha..

Hanis: ehehehehehe.. paling siok bah subjek tu.. d sekolah sa dulu,
buli outing utk menghayati semua bab nya.
huhuhuhuhu


Translate