(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

ANONYMOUS YANG SANGAT ANNOYING, AKU TAHU KAU SIAPA!



By  Sic Fallacy     12/13/2010 01:41:00 AM    Categories,, 
Hey!
Watch ur ass!
Coz i know who the fucking hell are u!

Hahahaha..

Kau mahu aku hack blog kau? Fesbuk kau? Twitter? 
Oh, kau ada tumblr juga!
Bagus..
Jangan tanya kenapa semua yang kau punya itu kau nda boleh login lagi!

Ingat.

Aku,
GematriA..
Aku bukan BODOH seperti kau!


Dumb Ass Anonymous!


Oh! sebelum terlupa, trimas pasal kau sangat ambil berat tentang blog aku. Setiap entry kau ada comment. Jadi, aku berfikiran positif.. Kau selalu tunggu aku updated blog kan?
Hahahahahahaha..

Sorry.. aku nda publish'kan comment-comment kau. Kerana kau hanyalah PARASIT dalam blog aku.

Tapi. Aku mahu tanya sesuatu..
Apa kau mahu dari aku sebenarnya?
Kau jeles kan aku?
Pasal apa?
Blog?
Atau kau jeles dengan aku?

Kenapa?
Pasal aku berkawan dengan Kak Nurin?
Bukan aku nda tahu..
Kau selalu jaja cerita-cerita karut kau pasal aku..
  masa kita di kolej dulu.
Aku berdiam!
Kau bilang aku penakut!
Hey!
Aku bukan penakut. 
Aku berdiam kerana aku menghormati kau sebagai kawan aku.

Dan sekarang..
Kau tetap teda berubah!
Come on lah!
Kalau kau jeles'kan pasal kejayaan aku ni,
Sangat teda cool,tahu!
Kau sendiri perna bilang,
Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.
Aku ingat tu masih.
Dan aku berusaha dengan kata-kata itu.

Tiapalah..
Aku mohon maaf kalau bikin kau tersinggung.
Aku juga mohon kau halalkan segala bentuk bantuan kau pada aku dulu.


Aku?
Aku tetap begini.
Hormat aku pada kau teda perna pudar..
Kerana kau yang banyak menolong aku dulu..





Nota: M****, hubungi ku terus jika kau teda puas hati.
Btw, mungkin kau belum tahu.
Kak Nurin sudah meninggal dunia..


















E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

9 comments:

Milly said...

I hate anonymous too ... huhu

akU GaDis said...

sabar ea ^^,
pedulikan jew org mcm tu,,

siti nur kaxzmilah said...

assalamualaikum~ aiseh~ c gema luah kan perasaan d belog~ heeeeee~ ^^, takut nk tegur~ adehhh~ husnudzon bha gema sayam~ :) jangan fikir -ve~ istigfar k~ jangan biar kan syaitan ketawa kerana berjaya buat kamu marah~ hehehe~ peringatan untuk diri ini dan juga org lain~ ^^, jangan marah2 ya~ cheer up bebeh!

jue said...

waaa...dasat la ..garang la busuk ni..da la busuk garang lak..hehehe

GematriA™ said...

milly: ehehehehehe.. yeah!

Anis: Oh! kemarin ja badmood.. hari ini sangat riang ria tahu!

Kax: bah.. kemarin ni mimang kurasa btl2 tekanan lh.. byk lh jua sa bikin itu ini mo kasik hilangkan marah ni..

Jue busuk: huh. Hari ni ok sudah..liat..buli ni lg senyum.. :-)

neyra shazeyra said...

wow! bukan saya kan? ahhahahaha anon. cik menon

GematriA™ said...

Neyra: makcik sengal. lalalalalala.

neyra shazeyra said...

lalala saya baik

GematriA™ said...

Neyra: tolonggg tolongg... ada urang masuk bakul angkat sendiri..
dishh.. dishhh.. * jentik telinga* lalalalala..


Translate