(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

BILA TIDUR NYENYAK KU DI CABULI..



By  Sic Fallacy     12/14/2010 05:36:00 PM    Categories,,, 
Adess..
Saia kelewatan hari ini..
Ramai yang menunggu saia depan muka pintu.
Dengan muka satu-satu macam tembok menahan ketensionan.
eh? berkuncikah?
Huhuhuhu..



Semuanya gara-gara incoming call kira-kira jam 2:15am tadi.
Dari number yang teda wujud dalam phonebook..
Mula-mula macam misscall jak.. dan sekali lagi dipanggil oleh number itu.
Dalam keterpaksaan saia menjawab, kerana mungkin ada sesuatu yang penting dari kawan-kawan.
Biasanya kawan-kawan saia semua ada hp lebih dari 1 tahu! 
Oh! Mereka sungguh kaya! 
Huhuhuhuhu

" Hello! "

* senyap *

" Hello..."

Oh! ada urang rupanya.. nasib teda dihumban terus hp. Boleh sambung tidur dengan aman..

" Sepa tu? napa call pagi2 ni? "

" i peminat u taw! "

" Peminat? Adess..
Trimas.. tapi sepa ni?"

" i peminat u.."

" Ya.. atleast kastaw nama tu dulu! "

" u ni Neil kan? "

Wah! seperti sedang menukar topik di situ..
Cisdel betul..

" ya.. tapi sepa ni? "

" u ni Neil kan? "

ia! 
* time ni rasa betul-betul maw humban hp terus ke bawah! *

" ehehehe.. jangan lah marah.. "

" ia lah.. "

" eh, u.. jom lah borak-borak.. kita kenal-kenal dulu.."

Shit! gilakah maw borak-borak, berkenalan segala bagai pagi-pagi begini?
bisik dalam hati jak saia ni..

" HAH? kenal-kenal?
Borak-borak? "

" Ya, itu pun kalu u sudi.. "

.......
* diam *


" eh..u tidur eh? i ganggu u ke? "

YA!
Sangat mengganggu!
Senyap..
Tapi ternyata sipeminat itu masih dalam talian..
Mungkin dia berfikir untuk menyambung perbualan itu, dan..

* klik *
Sengaja saia putuskan talian.. terus menolak hp ke hujung dunia eh, bantal..
Terus sambung tidur dengan nyaman..


Tiba-tiba..

" Weh! ko tak nak pegi keja ke?
Cakap pukul 5 nak gerak! "

Aiyak!
5:50am.

hp saia dipenuhi dengan SMS serta 45 missed call

!!!







Nota: Saia ada peminat?
Hohohohoho..
Maaf..
Jangan minat saia.
Saia bukan dR Rozmey " yang ada rambut yang sangat gojes! " atau Awal Ashaari..
Apatah lagi Maher Zain!

















Sekian.

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

fuyooo
banyak nye sms & miscall
hehhe

dya adriza said...

i see..........

r u sure tu org? myb badut yg menyamar jd org? sapa tau kan..

GematriA™ said...

Anisa: hahahahaha..itu lh tu. adessss..



Dya: uishh..kalau badut itu, mimang terus jak tukar number hp ni. hahahahahahaha

dya adriza said...

serius? normal ke gay?

GematriA™ said...

Dya: normal? gay?
p'puan lah..
T____T

dya adriza said...

ahakz.. kan betul..

GematriA™ said...

dya: uikss. uiks..
hahahahahahaha


Translate