(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

C.I.N.T.A



By  Sic Fallacy     12/16/2010 09:02:00 PM    Categories,,, 
Ehem.. ehem..
Entry ini mengandungi unsur-unsur akan membuatkan kamu muntah hijau.
 Sila baca atas risiko sendiri.
Hahahahaha..
Badutlah kau Asyraf..
Jatuh maruahku sudahni.
Adesss..



cinta bagaikan air laut yang mengisi sebahagian isi bumi…
memberi banyak kehidupan..
membuat orang ingin tahu..
dan tiap orang pasti mengalami cinta..

cinta itu keikhlasan..
cinta itu kemahuan..
cinta itu saling memahami..

cinta itu indah jika kita menempatkannya pada tempat terbaik dalam hati..
jadikan cinta itu indah dihatimu..
kerana cinta akan seindah yang kau mahu
Dalam segala kurang dan lebihmu

Dalam pintaku padaNya terselit namamu yang selalu kurindu





 Nota: Kepada Encik Asyraf..
Sila salin puisi ini dan kirimkan pada " Si Gadis " itu.
Aku ikhlas ni tahu!

























Babai..

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

15 comments:

Anisa Hang Tuah said...

indahnya

saya masih tak dpt lagi cinta

tsk.

GematriA™ said...

Anisa: ;-)
sabarlah..
cinta ada di mana-mana tahu.
nda perlu dicari..
ia akan datang sendiri tu..

Mama JnJ said...

ambuihh..cayaqlah si gadis itu,,jiwang-jiwang..

p/s: kalu ko kena tanya..apa yang ada di sini?, apa yang patut ko jawab?..miahahaha..
n betulkah jawapanku itu?

GematriA™ said...

mama:
ni kubikin utk kwn yg gilak sama sigadis yg baru kerja d opisku.


kalu disini? adesss.. blog ni merapu jak.. apa2an pun kubenamkan di sini tu.

Mama JnJ said...

ok tu..kusuka lepak sini jua bha..lucu ada seram ada..sikit betul pasal si Neil..gambar pun teda..maklumlah kan nda suka bergambal2 hehehe

GematriA™ said...

mama: ehehehehe...trimas mama. blog mu selalu ke dtg jua. siok bah..
eh?ada maw letak nigmbar ku jua..tapi ndada entry yang berkaitan. hahahahaha

dya adriza said...

gud luck asyraf!

GematriA™ said...

dya: inilah susahnya bila ambil staf baru..perempuan pula..semua maw ngorat2..
haish~

dya adriza said...

ahakz~ awak x nk try?

GematriA™ said...

dya: uinnaaaaa..ndamaw lh..malu.
hahahahaha..

Mama JnJ said...

ada pula pasal resolusi rambut 2011 camana??..

hehe
jan lupa a..tahun depan musti jua ko begambal2 dan post sini, ramai yang mo berkenalan sama ko ni

p/s limpas-limpas jua, jan lupa SEGIR-SEGIR nuffku kalu hadir seketika hehe

dya adriza said...

kalau x malu, mmg nak try la ek kah3! malu kunun~

GematriA™ said...

mama: bah.. bah.. bah.. nnt 2011 kubikin lh..

p/s: bah.. ada ku tekan2 tu.





dya: hahahahaha..
ndamaw lh. saia setia.
lalalalala

n!da said...

waa. karya sendiri ke ni?
hebattt. ^^

GematriA™ said...

n!da: sila jangan muntah.
huhuhuhuhu


Translate