(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

KAWANKU SEORANG BADUT



By  Sic Fallacy     12/08/2010 10:36:00 AM    Categories,,, 

Menjawab teka-teki sangat membuatkan saia ingin menampar urang yang menanya itu!

1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?
 Jawapan: LUBANGun pagi2, tarik selimut pastu lu tido balik....

2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki? 
 Jawapan: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M opp!!! salah EPL laaa

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? 
 Jawapan: Kuih salah bikin.

 4) Binatang ape yang power dlm bab berKarate?
 Jawapan: Kuda belang....cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit? 
 Jawapan: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak? 
 Jawapan: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

7) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya? 
 Jawapan: Pembohong...

8) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
  Jawapan: Usus

 9) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
  Jawapan: Kutu rambut

 10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
  Jawapan: Neneknye si katak

11) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila? 
 Jawapan: Sbb lelaki ni kan 'buaya' 

12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
 Jawapan: Sekretari baik..................'Selamat pagi Boss'
Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni Boss'

 13) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson? 
 Jawapan: Dua-dua tak kenal korang...heheheh

 14) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
 Jawapan: Tukang gali kubur

 15) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya? 
 Jawapan: Tahi hidung

 16) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon? 
 Jawapan: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

 17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
  Jawapan: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ....gileape...

 18) Gajah terbang dengan ape? 
 Jawapan: Dengan susah payah......


  


Nota kaki: Badut betul u ni kan, Ixora.
Dari mana lah dapat soalan-soalan macam ni?
Haih~























E.N.D

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

5 comments:

eRza farEeha said...

gema jwb ke sume ni??haha

GematriA™ said...

teda jawab. tension. huhuhu

neyra shazeyra said...

HAHAHHAHA coool pernah baca soalan2 dan jawapan cmni

GematriA™ said...

neyra: mcm badut seja soalan2 ni..

neyra shazeyra said...

badut kan comel ahahhaa


Translate