(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

LAGI FILEM SAMPAH BUATAN PENGARAH MALAYSIA



By  Sic Fallacy     12/17/2010 01:47:00 PM    Categories,,, 
Pengarah meLAYU yang seorang ini terus menyumbangkan filem bertaraf sampah-sarap untuk mewarnai industri filem negara.
Walaupun filem Anu Dalam Botol'nya belum pun ditayangkan, dan kedengaran waktu penayangan filem tersebut telah ditunda lagi,akibat kelewatan membayar hutang tunggakan kos proses akhir filem kepada Finas, dia nekad untuk mengarahkan 1 lagi filem yang sama busuk'nya dengan filem-filem lain arahannya..
Anak Ikan.

Filem Anak Ikan ini berkisarkan tentang kehidupan seorang GAY TUA yang menjalinkan hubungan mesra alam flora dengan lelaki yang jauh muda usianya.

Dikhabarkan beliau sedang meneliti skrip dan jalan cerita untuk Anak Ikan ini dan selepas ini, proses mencari mangsa untuk menjadi anak ikan dalam filem ini akan diadakan..

" Mari kita lihat! siapa yang kena!! "

Hahahaha.. 
Teruja betul si pengarah syok sendiri ini bikin filem tentang Gay!

Kenapalahkan?

"Saya bukan suka-suka buat filem sebegini untuk cari publisiti atau kontroversi. Sebaliknya, ada mesej yang ingin saya kongsi bersama penonton tentang senario hidup golongan itu... "

Yeah! Rite!


Semakin ramai pengarah dan produksi filem mahu terbitkan filem sampah bertemakan gay, bapok, sangap lubang dan sebagainya..
Belum kira lagi filem aksi yang diceduk dari filem luar..
lumba kereta? 
drift?
Kemudian sendiri jadi pengarah, sendiri juga jadi hero..
Kamon lah..
Haish~



Sejujurnya, saia berpendapat.. kita teda akan maju dalam industri perfileman jika berterusan begini..
dan seriously..
saia sanggup berhabis wang untuk menonton filem luar negara.














: entry ini dibikin pada jam 1250hrs.






Selamat menunaikan solat Jumaat!
Assalamualaikum..

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

6 comments:

dya adriza said...

lepas ni, mesti ada filem bapak ayam plak.

Mama JnJ said...

bagus lagi durang buat cam benjamin button kan

n!da said...

sape bapak direktornya?
blm pnh dgr lgi gosip nih..
~ ala2 minah kepoh. hehe

klw tnye knp bwt filem genre bodobangangbahlol dsb ni alasan same je

"ade msg saye nk smpikan"

budus.

klw budak2 baru nk naek tu tgk filem camtu bukan yg baek tu yg diorg nmpk. yg bodohbangangbahlol tu yg dorang nmpak.

pk nk duet je.

~ sori teremo. hehe

GematriA™ said...

dya: bwahahaha.. then ibu ayam pula..


mama: wah!mmg siok bah klu cerita mcm benjamin button..


n!da: amboi nida..emo betul..
sepalah lg pengarahnya..
Raja Azmi lah!

tengkorakemas said...

filem2 begini tidak akan menyedarkan masyarakat sgt, kalau ada pun boleh dibilang dgn jari siapa yg sedar..ini hanya membangkitkan lagi rasa ingin tahu je..

malah lebih teruk lagi, anak ikan merasa banggan akan diri mereka

GematriA™ said...

tengkorakemas: setuju. lgpula sekarang ni trend maw ajak urang p nonton sudah. so, bikin filem2 kunun maw tunjuk masalah sosial anak remaja lah kunun. padahal maw ambil untung jak.


Translate