(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

TAG YANG SANGAT KEJAM 2010



By  Sic Fallacy     12/10/2010 01:48:00 AM    Categories,,, 
Tag paling merbahaya ini datangnya dari Datin Dya Adriza yang kejam dengan arahan WAJIB untuk menjawab ini. 
Jahat betul. 
Jadi dengan paksa rela, saia mengarahkan jari ini untuk menjawab.
Haih~



1. HOW OLD ARE U?
26

2. ARE U SINGLE? 
Yes.
But still got 3 empty seat! 
bwahahaha

3. AT WHAT AGE DO U THINK U'LL GET MARRIED?
Bila-bila urang itu masuk meminang! boleh begini? 
Hahahahaha..

4. DO YOU THING YOU WILL BE MARRYING THE PERSON YOU ARE WITH NOW?
Err..teda jawapan untuk ini. Kita merancang. Tapi Allah menentukan.

5. IF NOT, WHO DO YOU WANT TO MARRY?
Teda. Saia akan jadi GAY selepas itu.
Huhuhuhuhu

6. WHO WILL BE YOUR BRIDE MAID AND BEST MAN? 
Member baik saia dan isteri'nya.

7. DO YOU WANT A GARDEN OR BEACH OR TRADITIONAL WEDDING?
Traditional - adat Melayu jangan dilupa..
and
Garden - ini untuk majlis resepsi..
Bolehkan sayang?
Lalalalala

8. WHERE DO U PLAN TO GO ON HONEYMOON? 
Saia selalu berangan-angan untuk ke Jepun. 
Maybe akan ke sana. 
InsyaAllah.

9. HOW MANY GUEST U THINK U WILL INVITE?
Adesss..
Ramai ni..

10. WILL THAT INCLUDE YOUR 'EX'ES?
Err.. Mungkin.

11. HOW MANY LAYER OF CAKE DO YOU WANT?
3?
Bikin tinggi-tinggi sepa mo makan?
Membazir seja nanti tahu!

12. WHEN DO U WANT TO GET MARRIED? MORNING OR EVENING?
Evening.

13. NAME THE SONG/TUNE U WOULD LIKE TO PLAY ON YOUR WEDDING DAY.
The Death Of Love - Cradle Of Filth? Hahahaha.. 
Tapi saia suka dengan lagu Malam Bulan Di Pagar Bintang tahu!

14. DO U PREFER FINE DINING OR JUST FORK AND SPOON? KNIFE?
Ish..ni pun mahu tanya? Nantilah. Mahu bincang dulu ok!

15. CHAMPAGNE OR RED WINE?
Gila! 
Next question please!

16. HONEYMOON RIGHT AFTER THE WEDDING OR DAYS AFTER THE WEDDING?
Few days after the wedding lah. 
Gelojoh betul! 
Hahaha..

17. MONEY OR HOUSE HOLD ITEM?
Need money before buying house hold item. 
Huhuhu..

18. HOW MANY KID WOULD YOU LIKE TO HAVE?
Oh, teda perlu banyak-banyak...
Sayang, 4 urang..Boleh kah? 
Hahaha

19. WILL U RECORD YOUR HONEYMOON IN DVD/CD?
Of  course lah. 
Kenangan tu..


Adesss..sengsara mahu jawab tag ni tahu! 
Jadi, keseriousan dalam diri untuk menjawab teda ya! 
Tiapalah..asalkan siap dijawab.

Hahaha..ini part paling siok! Cari mangsa untuk menjawab tag paling bahaya untuk tahun 2010..

Ingat, sekali kamurang di'tag, adalah diWAJIBkan untuk jawab.

Kalau teda, saia akan boikot
Untuk teda datang ke majlis perkahwinan kamurang.
Lalalalala..

Dan, mereka yang di'tg adalah..



Hahahahahaha..




Eh?

Ada syarat untuk jawab soalan nombor 2 itu.
Sila jangan jawab kamurang adalah Spongebob, Patrick, Sandy atau sebagainya ya!
Sangat annoying tahu!














Babai!

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

14 comments:

najihah sahami said...

haha..thanx gema.waa..anak nak 4?besnya kalau dapat 2 laki 2 pompuan kan?hee~

neyra shazeyra said...

saya squidward

GematriA™ said...

Mish: hahahaha..mimang maw mcm tu. 2 boys,2 girls..




Neyra: huh.. lempang kang. Mahu?

dya kejam~ said...

3 seat kosong? Yes ada peluang!! boleh gematria? kih3~ (muka tembok kembali)

n!da said...

nak2. nk kene lempang.
bwahahah. ^^

akU GaDis said...

uww,, kne tag,, k2,, t anis wat,, ^^,

neyra shazeyra said...

sila lempang. *hulur pipi

Mama JnJ said...

boss, inikah yg kamu tag saia..teda pun nama saia huahuahua..
tiapalah, nanti saia balik bandar saia buat jualah ..skrg saia dikampung line sangat 'bagusss'

eRza farEeha said...

wahh...
gema da kwen la tuh..jemput3..kih3

GematriA™ said...

Anis: ehehehe..sila buat. Wajib!

Neyra: meh.. meh.. hahahaha.. sengal makcik!

Mama: bukan lh.. yang ini > http://insecretlovewedrown.blogspot.com/2010/12/abjad-abjad-kehidupan.html

Kenit: huh. ngada. bukan lh!

neyra shazeyra said...

kamu lg sengal. *larikk

jue said...

:) ye hnya mampu tersenyum..

GematriA™ said...

Neyra: hahahaha..nda dpt lari. sudah kupegang kaki ni..


Jue Busuk: eheheheehehehe..

Mama JnJ said...

atukuii..punyalah habisku godek2 entrimu tadi..mo merajuk sudah tu kunu..mo tinggal komenlah kunu di setiap entri nda sempat abis bateri udah ni bah..nantiku buat ..atukui..mo abis sudah ni


Translate