FACEBOOK, ANJING DAN ORANG BODOH

Assalamualaikum.

Teda apa berita yang menarik untuk dikongsi.
Tapi ada sesuatu yang mengejutkan.
Dan akan bikin sestengah orang ke-sentap-an..


 Lelaki hanjing tersebut..


Dimana, tersebar sebuah video, melalui laman sosial, facebook yang menunjukkan seorang lelaki berusia pertengahan 20-an sedang berlagak bodoh apabila cuba mem-berdiri-kan anjingnya. Dan kemudian lelaki itu dilihat menumbuk dan menyepak anjing kecil comel tersebut.

Deymmm..
Memang hanjing lelaki tersebut!


Dan menurut sumber, video ini di'upload oleh seorang pengguna facebook, yang didakwanya menjumpai video ini didalam 'pendrive'-teda kepastian samada pendrive tersebut adalah milik peng'upload tersebut atau sebaliknya.

Mahu lihat video tersebut?

Enjoice!


ACHTUNG; KEPADA PEN'CHENTA HAIWAN.
WATCH THIS VIDEO WITH YOUR OWN RISK.
Huhuhuhu..

+ Powered by Youtube +




Nota kaki kiri: Makin ramai manusia berperangai seperti haiwan..
Nota Kaki kanan: Jason Mraz seorang GAY! Kamurang tahu?















SH.IT

6 Walkers Comment This Article:

  1. Ni bukan lagi bodoh tapi atas lagi dari bodoh.... kejam sungguh!! Tunggulah balasan Tuhan.... biar esok dia jadi sehina anjing kurap dan ditendang-tendang seperti tu....!!!!

    ReplyDelete
  2. aduh..kesian gile..mcm patung je dibuatnya..anjing tu pun senyap je mcm tahan je apa yg si bangang tu buat...

    ReplyDelete
  3. cegu fuziani: setuju.


    tengkorakemas: kalau anjing tu pandai lawan balik, tentu lelaki tu kena lipat. konfem bah tu.

    ReplyDelete
  4. super kejam ooo. anjing mmg jenis tak lawan tuan dia. ngan anjing kecik bole la dia buat camtu. what a piece of shit tol la

    ReplyDelete
  5. Dapat kat aku baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah
    Macam sial! Coward! Celaka punya S***head Dahlah badan kurus kering perangai macam setan. Lelaki yang mendera binatang/kanak2/perempuan tu memang pengecut! Kau datang sinilah! terai dera akulah! Haku libas2 kau dengan ekor pari! MACAM BAGUS!!!!

    ReplyDelete

Trimas kerana meng'comment!
- GematriA™ ( Neilphetamine™ )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

The Walkers

Advertorial

GematriA's Art™ Proudly Presents: Blog GematriA™ 2012 | Brought To You By: Blogger