(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

REQUIP - UBAT RAWATAN PARKINSON PUNCA JADI GAY?



By  Sic Fallacy     2/02/2011 01:23:00 AM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
Maw ketawa golek-golek jak bila baca berita ni.
Tapi macam serious pula gayanya.

Seorang lelaki berusia 51tahun, dari France, mendakwa ubat rawatan parkinson yang ditelannya sejak tahun 2003 telah menjadikan beliau sebagai seorang GAY!


Beliau menyatakan,kesan sampingan ubat rawatan tersebut Requip, keluaran syarikat GlaxoSmithKline telah mengakibatkan beliau menjadi " Compulsive Gay Sex Addict "
Beliau juga mendakwa telah diserang secara seksual dan disodomi serta telah 3 kali mencuba untuk membunuh diri akibat tekanan yang dihadapinya.

Dan kini beliau bercadang untuk menyaman syarikat pengeluar ubat tersebut sebanyak RM1.87juta, yang didakwanya menjual barangan farmasi " defective drug " kepada orang ramai.

Kini, ubat tersebut telahpun dilabelkan dengan amaran;

" developed gambling problems or other intense urges or behaviours that were compulsive or unusual for them, such as increased sexual urges or behaviours "

Itupun selepas mangsa berhenti menggunakan ubat tersebut.


Sumber: XinHua.




Nota kaki: Adess..
Adakah mereka-mereka yang GAY ini, memakan ubat tersebut?
Jangan tanya saia.
Sila tanya Azwan Ali atau Hamzah Ian.

Bwahahahahahaha..












Saia Bukan Gay, Saia OK!

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

9 comments:

dya adriza said...

haha sian mezah jadi mangsa gay =P agak2 kalau saya try, jadi apa ek? hihihi

GematriA™ said...

dya adriza: bwahahaha..
erk?maw try..
rasanya kamu akan jadi....
LESBIAN?

OMG!

hahahahaha

Nurulbadiah Lai said...

im not gay..so im not okay?

GematriA™ said...

Nurulbadiah Lai: ehehehe..
its ok if u are not gay!
ok!
;-)

jue said...

nape kene tnya incik otromen tu??dia gay ke???hehe..sori tnya je..:))

GematriA™ said...

jue: beliau hanyalah mangsa keadaan.
bwahahahahaha

tengkorakemas said...

hehe boleh lak ada hamzah terlibat,
pergh, kalau betul kesannya mcm tu memang boleh dapat pampasan, tu pun kalau syarikat tu nak runding

GematriA™ said...

tengkorakemas: ehehehehe..
klu dpt, maw kaya orang tu. kira pulang modal lah..
bwahahahahaha

hamzah ian said...

saya tak gay.. saya suka perempuan


Translate