(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

PERANGAI PELIK YANG SANGAT MEMELIKKAN!



By  Sic Fallacy     4/07/2011 03:47:00 PM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
Setiap orang ada perangai atau tabiat pelik masing-masing.
Kadang-kadang, tabiat pelik kamurang akan memeranjatkan orang lain.
Seperti Hyun Ji, 20, dari Seoul, Korea.


Dia yang turut digelar " Cutey Yellowish " berpunca daripada keadaan giginya yang berwarna kuning. Ini kerana beliau teda perna membersihkan giginya sendiri sehingga hari ini. Kali terakhir giginya dibersihkan oleh ibunya, 10 tahun lalu.

Ditanya mengapa, ini jawapannya;

 " I do not understand why people should brush teeth, as it is not like others will look into your mouth. As food scraps pile on, they will actually protect my teeth. "

Terasa masuk logik akal bila di jawab begini jua.
Tapi, janganlah kamurang pula cuba teda maw membersihkan gigi.
Apalah guna banyak ubat gigi dalam dunia ni?


Nota kaki: Teringat masa sekolah rendah dulu, siap ada program membersihkan gigi secara beramai-ramai. Siap dapat berus dan ubat gigi percuma. Huhuhu
Skywalker, mesti kau ingat ni bukan?










GIG.I

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

4 comments:

tengkorakemas said...

teringat dulu bawak cawan pegi sekolah, bukan minum air, tapi isi air nak berkumur-kumur lepas gsok gigi

GematriA™ said...

tengkorakemas: hahaha..
itu kenangan terindah!
tabik!

neyra shazeyra said...

ewwwww muka comel jak. adeh 10 taun lah kan tak gosok gigi?

jalelbenaman said...

teringat jugak la pasal sekolah dlu...pas kumur buang skit je pastu telan skit sbb ade rse menthol macam mkn mentos..hahaha


Translate