(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

SUATU MALAM ITU..



By  Sic Fallacy     4/11/2011 11:03:00 PM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
Sebenarnya maw bikin ini entry ituari lagi. Tapi asek ja terlupa. Leka membina belog ini kali.
Malam ituari, saia pulang ke rumah lewat jam 02:00am.
Rumah gelap dan sunyi.
DeLaRuLe dan Apai sedang nyenyak tidur sudah. Entah kenapa malam tu terasa sangat panas. Saia cuba untuk tidur juga kerana harus keluar awal pagi untuk bekerja nanti. Sedang merungut sendirian, telinga terdengar satu suara yang sayup dari kejauhan. Suara itu setelah diamati, seperti suara seseorang ibu sedang mendodoikan anak kecilnya. Mula-mula terfikir mainan minda seja kali. Tapi kelamaan, suara tu semacam mendekati kawasan sekitar rumah. Takambang juga bulu roma, tapi saia hanya membiarkan ja bunyian itu. 
Entah bila, tiba-tiba ja saia terlelap.

Beberapa hari kemudian ( kemarin malam ), saia menegur DeLaRuLe mengenai akuarium miliknya, yang saia lihat makin berkurangan pula bilangan ikan. Secara spontan, dia bilang; " mesti hantu aritu yang makan kot! ". Saia tanya, hantu mana?. DeLaRule kastaw, ada satu malam dia dengar bunyi macam suara perempuan sedang " humming " ( berbisik ) macam mendodoikan anak.

 HAH?
Kau dengar juga? tanya saia.
" Maw nya tak dengar, Alan pun dengar jugak kot! "
Naa..kan ku bilang sudah, kawasan sini memang sangat banyak benda pelik. Tuari aku cerita langsung kamurang teda percaya. Kalau mengikut apa yang saia taw, "entiti" yang suka dodoikan anak ni, adalah pontianak!

 * ini pontianak versi Maya Karin *

Samada apa yang kamiurang dengar itu betul atau sebaliknya.
Wallahualam.













G.HOST

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

10 comments:

neyra shazeyra said...

GILAKK

GematriA™ said...

Neyra: haip!
sepa suru baca?
malam2 ni ..
haa..
takut nnt.. taw lah..
hahahaha

tengkorakemas said...

oh no..wrong timing lak..

GematriA™ said...

Tengkorak Emas: Bwahahaha..
ni blm seram lagi boss..
ada lagi..
nnt lah sa updated lain.

neyra shazeyra said...

dah la kawan cite hantu je :((

GematriA™ said...

Neyra: BWAHAHAHA

JalelBenAman™ said...

basuh kaki sblum tido en...huhuhuh

neyra shazeyra said...

hutan UTP ni, semua nya berhantu :(( banyak kali jmpa :((

Nina said...

wa manyak takut maaaa....

GematriA™ said...

@Nina hahaha

Btw, thanks sudi baca entry lama..


Translate