(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

HAJAT TERCAPAI, ASHRAF HAFIZ / ALEESHA FARHANA MENINGGAL DUNIA.



By  Sic Fallacy     7/30/2011 01:52:00 PM    Categories,, 
Assalamualaikum.
Tentu kamurang kenal dengan kedua-dua nama dalam tajuk entry ni kan? 
Eya.. kedua-dua nama tu perna menggemparkan negara apabila tampil ke mahkamah untuk membuat permohonan untuk pertukaran identiti dari Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz ke Aleesha Farhana selepas menjalani pembedahan jantina.

Pagi ini, kira-kira jam 04:50AM, Mohd Ashraf ( Aleesha ) telah disahkan meninggal dunia selepas dimasukkan ke wad ICU setelah mengalami muntah teruk dan tekanan darah rendah. Dipercayai akibat mengalami kemurungan setelah Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu menolak permohonannya pada July 18th yang lalu.

Ketika hayatnya, dia perna mengakui tertekan dengan pandangan negatif segelintir masyarakat yang terus-terusan menghinanya sekeluarga sehingga dia menyatakan sanggup mati dari terus hidup dengan keadaan sebegitu..

..
Dan ini pengakhiran deritanya,
Sepertimana yang perna dihajatkan.


Dalam Kenangan.
Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz
( Aleesha Farhana Abdul Aziz )
1985 - 2011


Nota: Kecewa apabila membaca sebuah akhbar online, menggelarkan Mohd Ashraf sebagai "pondan" didalam berita kematiannya.




Al-Fatihah

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

12 comments:

Miscellaneous Smiles said...

sedih meninggal dlm keadaan begitu

=(

GematriA™ said...

Miscellaneous Smiles: betul.
tp takdir kan..
moga Allah mengampuni arwah..

syafiqakarim said...

hmm.tp kan kenapa la dia ni nakkk
sgt tuka.aku kenal dia.dia ni keje
hosp putrajaya dulu.

tgk..mati dlm keadaan mcm tu.
suka lah tu org ramai yg hina2 dia.

alfatihah buat asyraf@aleesha.

neyra shazeyra said...

tak kenal dia...smapai lah hari ni br tau *lambat

Bob Merley said...

I hope dia menyesal and bertaubat before dia meninggal.

GematriA™ said...

Neyra: c lembab mmg begitu.
Bwahahaha

GematriA™ said...

bob merlley: yala bro..
harap2 begitulah..

cEro said...

kes dia akan tinggal kesan utk org lain yg nekad nak tukar jantina juga...

asas agama kurang kuat..

neyra shazeyra said...

fine fine. mmg lembab

haniey said...

hye.. :)) erm kesian kan sb dia meninggal ngn cara camtu..dhla mninggal camtu pstu tak habis2 org nk kutuk dia..

GematriA™ said...

cEro: walau setebal mana asas agama pun bro, kalau terlampau ikutkan hati pun, susah bro.

tapi dalam kes ashraf ni, aku paling kesian sama bapa dia. ramai orang tunding jari menyalahkan dia. aku rasa itu tiapatut.

GematriA™ said...

haniey: hye *sambil lambai tangan *
betul..
ada lagi segelintir masyarakat masih lagi mengutuk dia ni.
harap2 nt, benhentilah kan..
dusa kutuk urg yang meninggal sudah tau.


Translate