(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

SELAMAT DATANG, RAMADHAN..



By  Sic Fallacy     7/31/2011 12:51:00 AM    Categories,,, 
Assalamualaikum.

Alhamdulillah,
Bulan yang penuh keampunan telah tiba,
Berjuta-juta umat muslim menyambutnya,
Seluruh amalan dan ibadah di lakukan,
Hanya untuk mendapat redhaMu.

Ya Allah,
Berilah kami kekuatan untuk dapat melaksanakannya,
Berilah kami kesabaran dalam mencari redhaMu,
Jadikanlah kami umatMu yang sabar, tabah dan tawakal.

Ya Allah,
Ya Rahman, Ya Rahim,
Engkau berikan kami bulan Ramadhan,
Agar kami dapat membersihkan diri,
Dari segala dosa dan noda yang kami lakukan.
Kerana Kau tahu kami tidak sanggup menghadapi seksa NerakaMu.

Ya Allah...
Jadikanlah kami umatMu yang ikhlas dan sabar dalam menerima ujianMu,
Jadikanlah hati ini selalu tertuju padaMu
Jadikanlah kami selalu merindukanMu.

Ya Allah,
Kami mohon kepadaMu, Ya Allah,
Agar kami terus istiqamah dijalanMu.

Ya Allah,
Ampunilah segala dosa yang kami lakukan,
Dosa atas penglihatan, pendengaran, perbuatan kami,
Dosa atas tangan-tangan, kaki-kaki dan anggota tubuh kami.

Ya Allah...
Engkau Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani.

Amin.

**

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak 1432 Hijr'
Semoga Ramadhan kali ini penuh bermakna..


Nota: Eh, ingat lagi ka dengan niat puasa masih?
Ehehehe.






Now.Why.Too

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

8 comments:

zEri sAfEerA said...

hee ^^ ada plak tnye mcm 2 kan. mesti lah ingat :)

GematriA™ said...

Zeri safeera: ahahaha.
man tau kn. Maklum lh setahun sekali.

neyra shazeyra said...

puasatak?

cEro said...

..amin...

so, camne puasa hari pertama??

GematriA™ said...

Neyra: ahahaha..
selamat 2 hari sudah..

GematriA™ said...

cEro: Alhamdulillah..
kdg2 terbiasa masuk kija p beli air tin dekat vending machine depan opis.
ahahaha..

Unknown said...

Assalamualaikum saudara ^_^, kalau saudara tak kisah sy dah copy gambar ramadhan diatas tu, cantik pemandangannya.....sy nak buat sbg 'video background'........

GematriA™ said...

@Unknown waalaikumsalam. Ahaha.. takpe. Takpe. Ambik je.


Translate