(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

[ GAMBAR ] ADAKAH INI SITI SIFIR RANCANGAN A.L.O.N.G ?



By  Sic Fallacy     3/16/2012 11:25:00 AM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
Bila terkenangkan zaman kanak-kanak, rancangan A.L.O.N.G sangat dinantikan setiap Sabtu. Sebabnya, boleh belajar sifir siap dengan lenggok sekali!
 Muahahaha..

Baik.
Kembali kepada niat asal.
Kamurang kenal Siti Sifir? Kamurang yang 80's mesti tau kan? Selebriti intelektual Malaysia ini sangat terkenal dalam rancangan pendidikan terbitan RTM, sebab pandai baca sifir dan susun gula-gula atas meja. Siap dengan cermin mata besar gedabak segala.

Tapi, dimana beliau sekarang?

Setelah puas menggooglekan diri dengan beberapa keywords, terjumpa sekeping gambar yang sangat menarik perhatian. Tiatau kenapa, tapi saia dapat merasakan individu di dalam gambar tersebut adalah Siti Sifir yang dicari-cari.. Ewah!


Mungkin beliau ini adalah Siti Sifir atau bukan.
Jika benar..

" Whoaaaa..besar uda ko eya! Mari ajar sa sifir!! Muahahaha" 

Tambahan: Ramai betul mau cari Siti Sifir ni kan! 
Cua cari individu yang memakai maskot A.L.O.N.G tue pula.
Ahahaha..

 Kalau kamurang mau tau, individu yang memakai kostum A.L.O.N.G adalah aktor Beto Kusyairy. Pelakon yang memegang watak Cikgu Ariffin dalam drama bersiri, Juvana ini dikatakan telah memegang watak A.L.O.N.G ini selama 3 tahun. Ambikk!


Nota: Lepas ni kita cari semula watak Angah, Acik, Ela dan Eli pula!



Cerdik..
Cerdas..
Pintar..
Rajin..
SAYA BIJAK SEKALI!

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

14 comments:

iyka syafika said...

hhahha...cantik gile ct sifir 1x2 tu..hihihi..vogue gtu..klas ko jah..hihihi..biar btol..beto ke along??huhuhu..

Remy Zero said...

Betul la tu.gmbr siti sifar hah

GematriA™ said...

@iyka syafika ahahaha..
betul lah. Dah ada pengakuan dh pun.

Anonymous said...

Hahaha..
betul kew awek tuh siti sifir? terbaik ah!

Beto Kusyairy tuh ke along?

Time kasey encik neil sebab mengembalikan kenangan dan bersusah payah mendedahkan mereka yg terlibat.

punyala terpengaruh dng siti sifir dlu. asalkan baca sifir mst baca mcm siti sifir. hahaha.



-mariatul

cik panadol said...

sampai sekarang wa tak hafal sifir~ -_-"

GematriA™ said...

@mariatul wakakaka..
Mmg susah mau pecaya..
Tapi pecayalah...

Sign in lor. Np susah sgt ko mau kc link blog ko tuh..
Bhahaha..

GematriA™ said...

@cik panadol cett.. mengong lu.
Nah buku sifir..p hafal
*hulu buku sifir

Bob Merley said...

Damn!!! bole mintak dia ajar saya sifir. jadi private tutor. sifir 7 saya kurang pandai lah (=

GematriA™ said...

@Bob Merley wakaka..gwa boleh ajar lu.. xpayah siti sifir ajar..

GematriA™ said...

@Remy Zero wakakaka..ada plak lu sini der. Ingat xreti2 dh nk ngomen. Ahahaha

mira maisara said...

amboi. kalau betol la di nie ct sifir. memang comel la kan...

GematriA™ said...

@Mira Maisara ahahaha..
Klu btul dia ni..tus sa jd xpandai sifir. Huhu

Anonymous said...

Yup. Ni Siti sifir yang number 2. Sekarang 23 tahun. Belajar kat Sheffield. Buat law.

Anonymous said...

http://about.me/sabrinamnazri


Translate