(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

POPULASI 'THE WALKERS' DI BLOG GematriA™ SEMAKIN BERTAMBAH. TERIMA KASIH.



By  Sic Fallacy     5/29/2012 12:11:00 AM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
Sebenarnya, entry istimewa ini adalah untuk menghargai teman baru dunia blog saia,  Noor Shahida atau mahu dikenali sebagai  di dunia blogger yang secara rasmi menyertai 'The Walkers' ke 500 untuk Blog GematriA™

Beliau adalah pemilik URL http://keranamu-allah.blogspot.com/ dengan bertagline'kan KeranaMu Ya Allah..Aku Masih Mampu Bernafas..

 * Header Belog *

Baik.
Bila tengok pada URL dan tagline belognya, mesti ramai sudah mengagak yang belog beliau tue lebih ke arah keislaman, dan ya memang. Selain daripada gambar dan kisah kehidupan seharian beliau dan suami dalam setiap entry, beliau turut menitipkan petikan-petikan Hadith yang bersesuaian yang boleh dijadikan peringatan kepada kita sebagai pembaca.

Ada lagi. suami beliau juga mempunyai belog! Ahahaha.. Tapi saia masih belum berkesempatan menerjah belog tersebut. Kejap-kejap lagi lah.

Cukup la kot review eh. 
Tak larat ni senarnya.
 Demam lor.
Uhuk.. Uhuk.

Kalau kamu suka belog mengarut saia ini, pasti kamu akan suka belog Puan
Terima kasih, Puan


Prepare your self! Zombie Apocalypse is coming!
Eh..Apa kaitan?
Bhahahaha..




BRAINNNNN

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

4 comments:

secretGarden said...

salam..thanks a lot. Am quite surprised!! what a nice review of my blog. May ALLAH bless u.

GematriA™ said...

@secretGarden wsalam.. ehehe.. takda apa pun.
Saia tabik dengan cara penulisan puan. Paling suka bc hadith2 tue. Sekurang2nya dpat la menambah ilmu. Harap2 dpt terus berbelog!

Btw, salam perkenalan dari saia.

cik panadol said...

untung la lu dah makin fofuler skrg ni...kalah #retis...

kipidap gem!

GematriA™ said...

@cik panadol bhahaha..u lagi femes gila pan!! udala femes..gila lagi!
ahahaha..


Translate