(sic)fallacy

Chapter Two: The Journey Continues
Follow Me

[ GAMBAR ] BUDAK HINA AGAMA ISLAM DI FACEBOOK



By  Sic Fallacy     7/01/2012 01:36:00 AM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
Lagi bukti kebodohan pengguna laman sosial. Selain daripada berperangai bodoh macam budak gay yang maki ibu bapa dalam fesbuk, ini juga satu perbuatan yang boleh dikira sebagai paling bodoh.

Dengan lagaknya mangkuk ni menghina agama Islam.

Pada mula saia melihat screenshot yang dikirmkan ini, perasaan marah mengalir dalam tubuh. Tapi, sempatlah berfikir secara normal.
Budak mentah bilang.

Dibawah adalah screenshot laman milik mangkuk jamban yang bernama Daniel Hackenbucker secara terang ( sebut: pengecut ) menghina agama suci Allah.



Nota: Perhatikan gaya camwhore dia sangat camharooooom itu. 
Wakakaka

Tapi, saia tertarik dengan soalan yang ditanya itu; " Senaraikan nama-nama bini Muhammad ( yang mangkuk ni panggil nabi palsu yang ada 13 orang semuanya, tentu korang x dapat kan? "

Biar saia yang melayu muslim bodoh ni jawab soalan 'pandai' kau itu!

Nama-nama Isteri Baginda Rasulullah saw yang 13 semuanya adalah;

Khadijah binti Khuwailid r.a.
Saudah binti Zum'ah r.a.
Aisyah binti Abu Bakar r.a.
Hafsah binti Omar Al-Khattab r.a.
Zainab bin Jahsyin r.a.
Zainab binti Khuzaimah r.a.
Hindon binti Abi Umaiyah ( Ummu Salamah ) r.a.
Ramlah binti Abi Sufian ( Ummu Habibah ) r.a.
Juwairiyah binti Al-Harith r.a.
Raihanah bt. Zaid bin Amrin r.a
Maimunah binti Al-Harith.
Safiah binti Hoiyi bin Ahtab r.a.
Mariyah Al-Qibtiyah r.a

Haaa.. Amacam? Bodohkan aku?
*kekening*

* Aku rasa kau pun seorang Muslim. Jadi aku harap kau bertaubat la. Jangan nak tunjuk sangat yang kau tu bodoh. Malu orang tengok *



.PEACE.

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

8 comments:

  1. soalan dia dah terjawab, good bro! :D

    ReplyDelete
  2. @TE woohoooooo!! Panglima.. bila balik?

    ReplyDelete
  3. Remaja adalah cerminan masa depa negara.

    Kalau inilah remaja kita, agaknya macam mana laa masa depan kita ek?

    ReplyDelete
  4. Budak ni 2 stroke or 4 stroke? mcm full stroke je..

    ReplyDelete
  5. @cEro Betul bro..
    Klu cenggini gayanya, kita akan dijajah semula la.

    ReplyDelete
  6. @adam wakakaka.. camharoooooom soalan.

    ReplyDelete
  7. ntah.. muka macam xcukup akal je aku tengok.. terjelir2..

    ReplyDelete
  8. ntah... muke macam orang tak cukup akal je aku tengok.. terjelir-jelir..

    ReplyDelete

Trimas kerana meng'comment!
- SicFallacy™


Translate