(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

[GAMBAR] MANGKUK NI LAGI HINA DARI SAM BACILE. APA TINDAKAN KITA?



By  Sic Fallacy     9/25/2012 08:16:00 PM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
Dalam kita sibuk memarahi penerbitan film Innocence of Muslims yang menghina keperibadian Nabi Allah Muhammad SAW, sehingga kita terlepas pandang bahawa di negara kita lagi ramai yang lebih hina dari Sam Bacile apabila secara terang-terang ( sebut: pengecut )  dengan menggunakan laman sosial sebagai medium untuk menunjukkan rasa tidak puas hati terhadap seseorang individu mahupun perkara yang berkaitan dengan agama atau negara.

Dan ini ada lagi satu kiriman dari seorang rakan, catatan seorang tolol di dinding laman fakebook.

* kelik untuk penglihatan yang jelas*


Nota: Sudah terlalu banyak perkara sebegini berlaku.
Tapi apa tindakan kita?







DON'T WANT TO LIVE IN THIS WORLD ANYMORE

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

6 comments:

Nina said...

Tersangat mangkuk..

GematriA™ said...

@Nina
Kaannnnn?

rudy said...

orang mcm ni patut kena penggal kepala..
ikat badan blkg kereta..seret satu kolumpo!!!

DAMNED SONOVABICH !!

GematriA™ said...

@rudy
Wakakaka.. giler babi punye kejam!

Ogy Nordin said...

'You are not alone'..hehhehe macam walking death pulak... GematriA suka zombie gak ke? sekapal la kite hehhehe

Eh! kembali pada topik... Dorang ni nak provoke islam apa dapat aik?

Salam perkenalan.

GematriA™ said...

@Ogy Nordin
Ahahaha..bukan minat je. Obses lagi dgn zombie2. Tnye la sape2 pun yg knal, ingat GematriA™ ingat la zombie. Ahaha.

Dapat apa? Tentu la xdapat apa2 pun. Tak tahu apa sebab mau provoke2 segala. Rasa2 pun dia sndiri xtahu apa sbb. Tp biasanya, attention seekers la bt perang macam gini.

Salam perkenalan jugak!


Translate