(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

[VIDEO] PENDEK YANG PALING DITONTONI DI YOUTUBE



By  Sic Fallacy     9/08/2012 12:07:00 PM    Categories,,,, 
Assalamualaikum.
#haikorunkkkk..

Terasa macam lama juga belog mengarut ini ditinggalkan tanpa sebarang update.
Kenapa? Adala sebabnya.

Dan dalam entry ni bukan mau menceritakan apa yang berlaku sepanjang 'kehilangan' saia, tapi sekadar berkongsi video dari laman youtube

Ada apa dengan video itu? 

Video ini boleh dipanggil unik, kerana ia hanya berdurasi 0:02 saat dan telah ditonton sebanyak 21,545,944 kali (ketika entry ini ditulis) sejak video ini diuploadkan pada 2007.

+ Powered by Youtube +


Nota: Ada sesiapa yang tahu kenapa?
Kongsilah..










B0:00BS ?
:)

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

6 comments:

Norden Salam said...

replay banyak kali, lepas tu pause...

GematriA™ said...

@Norden Salam Wakakaka..
Keja gile tu bro.

cEro said...

Tak lawa sangat pon, tp sbb ada aset baik, tak nampak dah muka..hahahah

GematriA™ said...

@cEro ahahaha..komen bro paling terbaik!

Nina said...

kalau macam ni la..orang perempuan pun suka tengok,bukan lelaki je..

GematriA™ said...

@Nina kenapa perempuan pun suka tengok? emm.. emmm..


Translate