(sic)fallacy

Chapter Two: The Journey Continues
Follow Me

[ VIDEO ] BUDAK TERJATUH DARI ESKALATOR



By  Sic Fallacy     12/09/2012 02:28:00 AM    Categories,,,, 
Assalamualaikum.

Malang tidak berbau.

Dibawah adalah rakaman cctv sebuah pusat membeli belah.
 Dimana seorang kanak-kanak yang dibiarkan berjalan seorang diri di eskalator
( betul kan eja begini? )

Amaran: Video ini mengandungi adegan yang mampu mengganggu emosi dan kesihatan penonton. Sila tonton dengan risiko. Pihak Blog GematriA™ tidak akan bertanggungjawab diatas segala kemungkinan yang berlaku.


+ Powered by Youtube +


Nota: Part jatuh atas lantai paling menyenggama minda.
Hnghhhhh~~~







PHOBIA

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

4 comments:

  1. Pernah nampak seorang dewasa jatuh drpd eskalator tingkat 3 depan mata. Serius tak tipu. Err tapi masa tu dengar bunyik drpd tingkat 3, then lari gi tengok bawah. Tgk beliau dah pun tertiarap dlm keadaan mengerikan. Huuuu mengenggama minda gak weyh!

    ReplyDelete
  2. @Liyaa Mf

    Erkk? betul ke?
    adessss...

    ReplyDelete
  3. Al-marhum ke budak tu? harap2 al-marhum la. hidup pon cam seksa je

    ReplyDelete
  4. @Bob Merley
    Xtau la plak. Rasa arwah kot. Sbb gua ada cari jgk info pasal eksiden ni tp xjumpa la.

    ReplyDelete

Trimas kerana meng'comment!
- SicFallacy™


Translate