(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

DARI KEKASIH KEPADA KEKASIH..



By  Sic Fallacy     2/10/2013 12:34:00 AM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
#HaiKorunkkkk

Orang bilang, Bulan Februari ini adalah Bulan Cinta.
Jadi, dihari ke-10 Bulan Cinta ini, saia ingin titipkan kata cinta untuk CikPuanCintaHati saia. Siapa? Biarlah rahsia. Ewaaah. Aherherher. Ok. Ok. Cukup.

Ehem. Ehem..

**
Kasih,
Aku ingin merangkai sebuah cinta,
Cinta yang aku rasakan saat ini.

Aku ingin kau selalu ada,
Dimimpiku,
Dihatiku,
Dihidupku.

Aku selalu menyayangimu,
Aku tahu kau hanya milikku,
Aku tah kau hanya ada di hatiku.

Sayang,
Janganlah kau menghancurkan mimpiku,
Janganlah kau melukai hatiku.

Dan sayang,
Ketahuilah..
 
Aku mencintaimu,
Aku perlukanmu,
Disepanjang hari-hariku,
Sampai hari terakhir.

**

*Eh,ok ke letak gambar cenggini?*


Nota: Tajuk entry ni macam ada yang tak kena pula. -.-"
Spoil betullah..





Zombie.Needs.Love.Too

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

6 comments:

alyaclumsy said...

Ehem. Pewit

Fuhhh! Media said...

Perghhhh bermadah plak dia

GematriA™ said...

@alyaclumsy
Pewittt balik ke dia :)

GematriA™ said...

@Fuhhh! Media
Miahahahahahaha. Jangan jeles.

Fawzylla Mohd Nor said...

Did really zombie need love too?

GematriA™ said...

@Fawzylla Mohd Nor
Haruslah. Ahahahaha


Translate