(sic)fallacy

2: The [sic]ness Continues
Follow Me

[ GAMBAR ] IKLAN PRODUK KEJANTANAN VERSI #RAMADHAN



By  Sic Fallacy     7/16/2013 01:33:00 AM    Categories,,, 
Assalamualaikum.
#HaiKorunkkkkk

Ini mau mensabotaj martabat wanita berhijab ke acane cerita ni?


*kelik gambar untuk lebih jelas*

Nota Kaki: Ermm.. Oh Yeah.. Asyik..
BHAHAHAHAHAHAHA






#kbai

About Sic Fallacy

Vanilla Android Code Ninja. [CLOCKWORK] Modder. Androidian. DUnified. XDA-University. Photography. CEO.

6 comments:

Annaz Mohd said...

Memang tak suka dengan iklan2 yang mcm nie...
Tapi iklan produk ini kat mana2 majalah pun ada..
Macam kemaruk pun ada. Seharusnya iklan utk wanita bertudung mestilah sopan dan tidak tergedik2...

GematriA™ said...

@Annaz Mohd
kan. Berlambak je iklan cenggini kt mana2 pun. kalau tengok pun kadang2 rasa malu pula. haishh.

Norcahaya Ali said...

wat malu je. walaupun cuma perkataan. dalam jugak maksudnya kan ?? selalu nampak iklan cenggini

GematriA™ said...

@Norcahaya Ali
Haaaaa kan. Mula2 baca pun otak fikir mcm2 sudah. Hahahahahaha

KY Atie said...

kadang2 org yg buat iklan ini, tak ada fikir ke hadapan, memang buat malu kaum wanita, nauzubillah...

GematriA™ said...

@KY Atie
kompeni yang gila nk cari keuntungan mana pernah nak pikir menda2 begitu gamaknya.


Translate